poniedziałek, 2 czerwca 2014

Szukam inspiracji i natchnienia w... (cz. 2)

"Cat in a Hot Tin Roof" (1958)
2 część wędrówki po moich ulubionych blogach. Serdecznie zapraszam :)

Uwielbiam blogosferę właśnie za to, że mogę odnaleźć i mam możliwość czytania takich blogów jak Moja Pasieka. Genialne pióro, idealny gust dają teksty na wysokim poziomie, w które wczytuję się bez końca. Bardzo, bardzo często odwiedzam i czytam. Cieszę się jak głupia na widok każdego nowego posta. Kasiu, dziękuję za ten blog. Jesteś jednym z głównych źródeł inspiracji :)

Tego bloga lubię zarówno jak autorkę. Miałyśmy okazję poznać się na targach książki w Łodzi. Lubię wpadać na Subiektywnie o książkach, gdyż tam zawsze spotkam książki, o których istnieniu nie miałam zielonego pojęcia, a co najważniejsze polskich autorów. Jestem jak najbardziej za czytaniem powieści naszych rodzimych pisarzy, a zwłaszcza na kupowaniu ich. Zwykle mało się udzielam, gdyż rzadko kiedy mam coś do powiedzenia, a puste komentarze raczej nikogo nie satysfakcjonują, jednak na bieżąco czytam, a teraz polecam :)

Natomiast ten blog według mnie jest bardzo tajemniczy. Teksty krótkie, aczkolwiek bardzo treściwe i zawsze idealnie oddające, to co w książce możemy znaleźć. Gust, wybór powieści ciekawy i interesujący, podobny do mojego. Gdziekolwiek będziesz lubię, nawet bardzo.

Tutaj jest bardzo fajnie. Tam tak naprawdę po części odnalazłam to co lubię. Tu czy tam to fantastyczny blog, z wyjątkowym gustem i smakiem. Bardzo mnie ciekawi i interesuje uwielbienie Marilyn, za którą ja osobiście nie przepadam, jednak z tego bloga dowiaduje się o niej zawsze nowych rzeczy. Odwiedzam i polecam :)

MS kultura tak jak ja miało już wiele obliczy, jednak skoki z nazwy przez nazwy i strony przez stronę nie przeszkodziło mi by podążać dalej za nią. Dobre i oryginalne teksty są tego warte. Autorkę bardzo lubię i zarówno jej styl, który polubiłam od pierwszego wejrzenia. Czytam nawet to co mnie za bardzo nie interesuje. Na jej blogu możecie znaleźć wszystko. Chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Absolutnie polecam :)

Na tych blogach lista się nie kończy. Jestem cały czas w trakcie poznawania i poszukiwania wartych odwiedzania blogów, podzielających mój gust książkowy i filmowy. Tak naprawdę ona jest ciągle otwarta i z pewnością na części 2 się nie zakończy.

* źródło zdjęć: weheartit.com

5 komentarzy:

  1. O, serdecznie dziękuję za miłe słowa o mnie i moim blogu. :) I za drobną aluzję związaną z moim niezdecydowaniem. :D
    Przy okazji - ograniczyłam się do kilku kategorii, ba, u mnie nie ma nawet recenzji (na dobre z nich zrezygnowałam), więc co Ty mi tu z tym ,,wszystkim"? :) Niech Ci będzie, że się nie ograniczam w doborze tematów. :)

    Przy okazji - ten blog jest najlepszy ze wszystkich jakie miałaś, chociaż dawne też lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że o mnie wspomniałaś, to bardzo miłe. Na resztę blogów, o których piszesz z chęcią zaraz wejdę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko jednego bloga z ww. Z chęcią zerknę do innych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... znam te blogi tylko ze słyszenia, czasami zerknęłam na co poniektóre teksty, postaram się w najbliższym czasie je dokładniej poznać skoro polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wzruszenia odjęło mi mowę. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń