czwartek, 10 lipca 2014

10 filmów, które muszę obejrzeć na wyjeździe

Coroczny wyjazd nad morze (do tego samego miejsca) to już nasza rodzinna, wakacyjna tradycja. W związku z tym, że samą miejscowość znam od podszewki, postanowiłam dla zabicia nudy stworzyć małą listę filmów, które będę miała okazje tam obejrzeć. 

"The Great Gatsby" to produkcja z Leonardem Di Caprio, którą miałam w planach obejrzeć już od samej daty premiery. Niestety złożyło się tak, a nie inaczej, że jakoś nigdy nie miałam na nią czasu. Zawsze jest coś ważniejszego. Teraz to zmienię. 

"American Hustle", czyli nowa, głośna, amerykańska produkcja z świetną obsadą. Jestem bardzo ciekawa samego filmu, jak i postaci stworzonych przez Coopera, Adams, Lawrence i Bale'a. 

W tym przypadku, chyba nie trzeba za wiele dodawać. Podobno produkcja warta obejrzenia. Dwa Oscary dla Leto i McConaughey mówią same za siebie. 

Genialna Audrey Tatou w roli Coco Chanel? Po prostu trzeba obejrzeć! 

Leo po raz drugi. Bardzo lubię tego aktora, dlatego jestem bardzo ciekawa jego udziału w najnowszym filmie. 

Chciałabym obejrzeć nawet nie samo "Okno na podwórze", ale też i inne produkcje Hitchcoocka. "Psychozą" jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Mam nadzieję, że z resztą będzie podobnie. 

"My Fair Lady" z Hepburn podobnie jak wszystkie inne z jej udziałem, których jeszcze nie miałam okazji poznać. 

Koniecznie muszę obejrzeć. "The Faul in Our Stars" w wersji papierowej jest po prostu genialna i z pewnością należy do moich ulubionych. Czy podobnie będzie z ekranizacją? 

"Into the Wild" podobno zmienia spojrzenie na świat i własne życie. Większej rekomendacji mi nie potrzeba.  

"The Book Thief" - Niesamowita książka. Oczekuję takiego samego filmu. 

Z mojego małego spisu wynika, że pragnę nadrobić nowsze produkcje, jednak nie martwcie się znajdę również czas dla jakiegoś starego filmu z Bogartem, Hepburn, Monroe czy Newmanem. 

18 komentarzy:

  1. Ja już jestem tak w tyle , że szka gadać. Mam w planach "Gwiazd naszych wina", muszę koniecznie obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dłuższego czasu nastawiam się na "Witaj w klubie", dużo pozytywnych opinii o nim słyszałam i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. To może "Ptaki" (ale przedtem koniecznie trzeba przeczytać opowiadanie Daphne du Maurier, z którego Hitchcock czerpał inspirację;) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam swoja wakacyjną listę, tylko że z innymi filmami. Mam nadzieję, że skrobniesz parę słów o tych filmach. Może wtedy i ja je obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Część z nich widziałam: Gwiazd naszych wina, Into the Wild, Gatsby, Dallas Buyers Club... Nie powinny cię rozczarować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba jestem dziwna, bo film "Wszystko za zycie" nie dosc, ze nic we mnie nie zmienil to nawet nie wywarl na mnie wiekszego wrazenia...Jak dla mnie film przecietny.

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Gwiazd naszych wina" i filmy z Dicaprio widziałam - nie powinnaś być rozczarowana. ;) Na mnie też czeka parę filmów do nadgonienia, ale póki co nadrabiam seriale i książki.
    Udanych wakacji! Wyjazd nad morze do tego samego miejsca nie jest mi obcy. Gdzie Wy jeździcie co roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam mnie jeszcze nie było, ale słyszałam o tej miejscowości. ;)

      Usuń
    2. Zapraszam! Mój drugi dom :P A ty gdzie jeździsz? :D

      Usuń
  8. Z twojej dziesiątki oglądałam tylko American Hustle - film dobry, choć mam wrażenie, że z deczka przydługi. nie mniej jednak dobrze się przy nim bawiłam, także mogę ci polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam "Wielkiego Gatsby'ego" i jestem poważnie rozczarowana. Współczesna muzyka kompletnie tam nie pasuje, trochę przegadany, ładny obrazek i nic poza tym.
    Coco bardzo mi się podobała! Uwielbiam wszelkie Audrey :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, ja tam jestem z filmami poważnie do tyłu, a z Twojego spisu oglądałam jedynie Złodziejkę, która trochę mnie rozczarowała. :<
    Udanego wyjazdu! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, z tego spisu chcę obejrzeć "Gwiazd naszych wina" i za jakiś czas "Witaj w klubie". Udanego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam "American Hustle", ale jednak "Wilk z Wall Street" podobał mi się zdecydowanie bardziej, a tematyka dość zbliżona. Na większość filmów mam ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam ,,Wilka.." ,,Gatsby'ego" - super filmy :) ,,Witaj w klubie" średnio mi się podobał, a ,,Złodziejka książek" niestety nie umywa się do genialnej książki ;/ Pozostałe filmy o których wspominasz chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. American Hustle już za mną, świetny!
    I znowu chodzi mi po głowie:
    You know you did
    You know you did
    You know you did
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam "Wielkiego Gatsby'ego" i trochę się rozczarowałam. Film trochę... dziwny. "Coco Chanel" ujdzie, "Into the Wild" to wspaniały, wzruszający dramat, tak jak "Gwiazd naszych wina" :)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń