poniedziałek, 3 listopada 2014

Na listopad




Hej.
Z racji tego, że jeszcze rozkoszuję się "Traktatem o łuskaniu fasoli", postanowiłam dodać stosik na listopad. Z pewnością nie przeczytam wszystkich tych powieści w miesiąc, jednak będą to moje plany na najbliższy czas. Mam nadzieję, że teraz znajdę więcej czasu na książki. 
Nie widzę sensu opisywaniu każdej z nich. Tytuły są raczej widoczne. Część z nich została kupiona, część wypożyczona, a jeszcze kilka udało mi się zdobyć w wymianie. Jestem dumna i zadowolona. Niech listopad będzie ciekawym, czytelniczym miesiącem :)

11 komentarzy:

  1. Piękny stos! "Mistrz i Małgorzata" to niezwykła powieść. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej książki Kinga, bo tego tytułu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Doktor Sen" to kontynuacja "Lśnienia" :)

      Usuń
  3. Mistrz i Małgorzata! Czy ty masz to ładne wydanie, które ja myślę że masz ? :o
    Miłego czytania! I przede wszystkim czasu na czytanie. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i owszem, to to wydanie :)) Co najlepsze, uzyskane z wymiany w cudownym stanie :)

      Usuń
  4. Zacny stosik. Życzę owocnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Mistrza i Małgorzatę" polecam :) Aż sama chyba za jakiś czas wrócę do tej książki :) Ze stosu podkradłabym Ci Kinga (z tym, że musiałabym się wstrzymać z lekturą do poznania "Lśnienia") i Nabokova.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam "Mistrza i Małgorzatę", to chyba moje ulubione wspomnienie literackie z liceum. Ciekawa jestem książki "Doktor Sen", ale najpierw powinnam chyba przeczytać "Lśnienie". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Obecnie czytam "Doktor Sen" i muszę powiedzieć, że King trzyma poziom :)

      Usuń